උත්සව සමයේදී ගුණාත්මක භාණ්ඩ ජනතාවට ලබා දීම වෙනුවෙන් විශේෂ වැඩ පිළිවෙලක් ක්රියාත්මක බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරිය පවසනවා.
ඒ අනුව වැඩි මිලට භාණ්ඩ විකිණීම මෙන්ම ප්රමිතියෙන් තොර භාණ්ඩ අලෙවි කිරීම පිළිබඳ දිස්ත්රික් 25ම ආවරණය වන පරිදි වැටලීම් සිදු කරන බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියේ විමර්ශන හා වැටලීම් අංශයේ අධ්යක්ෂ සංජීව වීරසිංහ මහතා පවසනවා.
මේ අතර වෙළඳපොල තුළ යම්කිසි අපහසුතාවයකට පත් වූයේ නම පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරියේ 1977 කෙටි දුරකථන අංකය හරහා කාර්යාල වේලාව තුළ පැමිණිලි ඉදිරිපත් කළ හැකි බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියේ පාරිභෝගික කටයුතු හා තොරතුරු අධ්යක්ෂ අසේල බණ්ඩාර මහතා පවසනවා.
එමෙන්ම මිලදී ගත් භාණ්ඩ වල යම් ගැටළුවක් පවතින්නේ නම් අධ්යක්ෂ ජනරාල්, පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරිය, නොම්බර 27, වොක්ෂෝල් වීථිය, කොළඹ 2 යන ලිපිනයට පැමිණිලි ඉදිරිපත් කළ හැකි බවයි ඒ මහතා සඳහන් කළේ.
උණුසුම් පුවත්
- ශ්රී ලංකාව සහ සිංගප්පූරුව අතර නව ගුවන් සේවාවක්
- කටුනායක ගුවන් තොටුපොළේ දී කුෂ් මත්ද්රව්ය තොගයක් අත් අඩංගුවට
- දියවැඩියාව පාලනයට ලෝක සෞඛ්ය සංවිධානයේ අග්නිදිග ආසියානු කලාපයේ සහ අප්රිකානු රටවල් කිහිපයක විද්වතුන් කොළඹට
- හමාස් නායක මොහොමඩ් ඩීෆ් ට යුද අපරාධ චෝදනා
- IPL අදියර තුනක් සඳහා දින නියම වෙයි
- ශ්රී ලංකා වරාය අධිකාරිය ඉන්දියානු සහාය ඇතිව ප්රති නැව්ගත කිරීමේ මෙහෙයුම් පුළුල් කරයි
- අලුත් වූ ICC ශ්රේණිගත කිරීම් මෙන්න
- E-8 වීසා ගැටලුව සම්බන්ධයෙන් අමාත්ය විජිත හේරත්ගේ අවධානය