උත්සව සමයේදී ගුණාත්මක භාණ්ඩ ජනතාවට ලබා දීම වෙනුවෙන් විශේෂ වැඩ පිළිවෙලක් ක්රියාත්මක බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරිය පවසනවා.
ඒ අනුව වැඩි මිලට භාණ්ඩ විකිණීම මෙන්ම ප්රමිතියෙන් තොර භාණ්ඩ අලෙවි කිරීම පිළිබඳ දිස්ත්රික් 25ම ආවරණය වන පරිදි වැටලීම් සිදු කරන බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියේ විමර්ශන හා වැටලීම් අංශයේ අධ්යක්ෂ සංජීව වීරසිංහ මහතා පවසනවා.
මේ අතර වෙළඳපොල තුළ යම්කිසි අපහසුතාවයකට පත් වූයේ නම පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරියේ 1977 කෙටි දුරකථන අංකය හරහා කාර්යාල වේලාව තුළ පැමිණිලි ඉදිරිපත් කළ හැකි බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියේ පාරිභෝගික කටයුතු හා තොරතුරු අධ්යක්ෂ අසේල බණ්ඩාර මහතා පවසනවා.
එමෙන්ම මිලදී ගත් භාණ්ඩ වල යම් ගැටළුවක් පවතින්නේ නම් අධ්යක්ෂ ජනරාල්, පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරිය, නොම්බර 27, වොක්ෂෝල් වීථිය, කොළඹ 2 යන ලිපිනයට පැමිණිලි ඉදිරිපත් කළ හැකි බවයි ඒ මහතා සඳහන් කළේ.
උණුසුම් පුවත්
- මැතිවරණ උපාය මාර්ග සැලැස්ම සකසා අවසන්
- වත්මන් රජය ජනාධිපතිවරණයේ ජනවරමත් පාර්ලිමේන්තුවේ ජනවරමත් විනාශ කර අවසන්
- මන්නාරමේ උණුසුම් තත්වයක්
- ඉන්දියා – රුසියා සබඳතා ශක්තිමත් කර ගැනීමේ සූදානමක්
- මෙම වසරේ රජයේ ආදායම ඉහළට
- අපවත්වූ නාඋයනේ හිමිවරුන්ගේ අවසන් කටයුතු අද
- කථානායකට එරෙහි විශ්වාසභංග යෝජනාවට අත්සන් කිරීම එළඹෙන සතියේදී
- අධිකරණ නිලධාරීන්ට දැනුම්දීමක්