උත්සව සමයේදී ගුණාත්මක භාණ්ඩ ජනතාවට ලබා දීම වෙනුවෙන් විශේෂ වැඩ පිළිවෙලක් ක්රියාත්මක බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරිය පවසනවා.
ඒ අනුව වැඩි මිලට භාණ්ඩ විකිණීම මෙන්ම ප්රමිතියෙන් තොර භාණ්ඩ අලෙවි කිරීම පිළිබඳ දිස්ත්රික් 25ම ආවරණය වන පරිදි වැටලීම් සිදු කරන බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියේ විමර්ශන හා වැටලීම් අංශයේ අධ්යක්ෂ සංජීව වීරසිංහ මහතා පවසනවා.
මේ අතර වෙළඳපොල තුළ යම්කිසි අපහසුතාවයකට පත් වූයේ නම පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරියේ 1977 කෙටි දුරකථන අංකය හරහා කාර්යාල වේලාව තුළ පැමිණිලි ඉදිරිපත් කළ හැකි බව පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියේ පාරිභෝගික කටයුතු හා තොරතුරු අධ්යක්ෂ අසේල බණ්ඩාර මහතා පවසනවා.
එමෙන්ම මිලදී ගත් භාණ්ඩ වල යම් ගැටළුවක් පවතින්නේ නම් අධ්යක්ෂ ජනරාල්, පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරිය, නොම්බර 27, වොක්ෂෝල් වීථිය, කොළඹ 2 යන ලිපිනයට පැමිණිලි ඉදිරිපත් කළ හැකි බවයි ඒ මහතා සඳහන් කළේ.
උණුසුම් පුවත්
- ශ්රී ලංකා, ඉන්දියා , දකුණු අප්රිකා තුන්කොන් එක්දින ක්රිකට් තරගාවලියේ කුසලානය ඉන්දියාවට
- සේමිනී ඉද්දමල්ගොඩට ඇප
- මෝටර් රථයක් මාර්ගයන් ඉවතට පැන ප්රපාතයකට පෙරලෙයි තිදෙනෙකුට තුවාල
- වසර 18 කින් දුම්රියේ ප්රසම්පාදනය සිදුව නැති බවට අනාවරණයක්
- පොදුජන පෙරමුණේ නව මෙහෙයුම් ප්රධානියා ලෙස ජොන්ස්ටන් පත් කෙරේ
- ලක්ෂ 600ක් වටිනා දුම්වැටි හොරෙන් ගේන්න හැදූ 4ක් අත්අඩංගුවට
- ඉන්දියාව හා පාකිස්තානය එකිනෙකාට චෝදනා කරගනී
- භාණ්ඩාගාර බිල්පත් වෙන්දේසියක්