රට පුරා අත්යවශ්ය සේවා ලබා ගැනීමේදී ඇතිවන පැමිණිලි සහ දුෂ්කරතා කඩිනමින් වාර්තා කිරීම සඳහා 1904 ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය හඳුන්වා දී තිබෙනවා.
අත්යවශ්ය සේවා කොමසාරිස් ජනරාල් කාර්යාලය විසින් එම දුරකථන අංකය හඳුන්වා දී ඇති බවයි වාර්තා වන්නේ..
අති විශේෂ ගැසට් පත්ර අංක 2464/29 යටතේ ප්රකාශයට පත් කරන ලද වාරිමාර්ග සහ අනෙකුත් අත්යවශ්ය මහජන සේවා සම්බන්ධ ගැටලු වාර්තා කිරීමට මෙම ක්ෂණික ඇමතුම් අංකය භාවිතා කළ හැකියි.
එමෙන්ම විදුලි සැපයුම, රෝහල් සහ හදිසි වෛද්ය සේවා, මහජන ප්රවාහනය සහ සැපයුම්, ජල සැපයුම සහ සනීපාරක්ෂාව, ආහාර සහ අත්යවශ්ය භාණ්ඩ, විදුලි සංදේශ සහ තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ සේවාද මෙම දුරකථන අංකය ඔස්සේ ආවරණය වනවා.
හදිසි අවස්ථා හෝ සේවා බිඳ වැටීමකදී මහජනතාවගෙන් ලැබෙන පැමිණිලි සඳහා නියමිත වේලාවට ප්රතිචාර දැක්වීම, වඩා හොඳ සම්බන්ධීකරණයක් සහ කාර්යක්ෂම විසඳුමක් සහතික කිරීම මෙහි ප්රධාන අරමුණයි.
1904 වෙත ලැබෙන සියලුම ඇමතුම් අත්යවශ්ය සේවා කොමසාරිස් ජනරාල් කාර්යාලයේ මෙහෙයුම් මධ්යස්ථානය මගින් භාරගනු ලබනවා.
එහිදී පැමිණිලි පරීක්ෂා කර, ප්රමුඛතාවය ලබා දී, කඩිනම් ක්රියාමාර්ග ගැනීම සඳහා අදාළ අංශයන්හි ක්රියාත්මක කණ්ඩායම් වෙත යොමු කර බවයි අත්යවශ්ය සේවා කොමසාරිස් ජනරාල් කාර්යාලය නිවේදනය කළේ.













